Brutt den helligste regelen i boka!

Hallaisen for en søndag dette endte med å bli!🤭

Det er den første dagen på lenge man faktisk kan være ute uten å fryse ihjel og vi har brukt den til og vaske og rydde bil og vasket og spylt hele uteområdet her rundt huset!😁

Man føler at man gjør noe ulovlig og man prøver jo å få ting gjort fort men når ellers skal man rekke å gjøre slike ting når man jobber i ukene?

Jeg beklager herved til alle naboer, men jeg angrer ikke.😅

 

 

Nå har vi både rent og pent uteområde og bilen har fått seg en omgang slik at jeg slipper å irritere meg igjennom uka når bilen er stedet jeg oppholder meg flere timer for dagen.🤭

 

 

Jeg har også rukket å sitte noen timer og lest pensum til uka som kommer og jeg har fått skrevet litt på eksamensoppgaven min, jeg kjenner at jeg rett og slett får litt skrivesperre når det kommer til denne oppgava. Kanskje jeg får litt mer kjøtt på beinet i undervisningene som venter denne uka? 😁

Det er lov å håpe!🤞

 

Nå gjenstår bare rotehuset vårt som konstant blir prioritert bort, det ser ut som jeg må gå den nye uka i møte med irritasjonsmomentene her hjemme 😬 Jeg vet nemlig ikke om jeg gidder å gjøre noe med det i kveld. 😅

 

Den følelsen når man alltid føler at noe venter … man blir aldri ferdig uansett hvor fort man springer! 🤭 skitt au! Livet er for kort til og stresse seg opp!

Huset venter nok til jeg kommer hjem i morgen, jeg er sikker på at rotet ikke på magisk vis ikke forsvinner 😅

Nå skal søndagskvelden nytes i sofaen ❤️ ha en nydelig kveld venner 🫶

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg