Bomba horehus

Reklame | Ellos.no

Da er vi sånn passe klar for morgendagen og har skrumpet inn alt vi eiger og ommøblert hele leiligheten for å få frie veier til vinduene. Jeg med min rygg merker hvor begrenset jeg er, og alt må være klart så jeg slipper tunge løft i morgen. Jeg er nemlig ikke av den sorten som tar begrensningene mine alvorlig, og løfter gjerne til ryggen brytes opp igjen om det står på det. Med andre ord er det ikke akkurat lurt at jeg starter i full jobb igjen, da jeg ville tatt på meg for mye fra første stund.  

Huset mitt ser så tomt å trist ut nå, og det blir merkelig å krympe oss ned i sofaen her, uten gardiner og sove i natt, men jeg håper søvnkvaliteten er på min side siden dagen i morgen er en STOR dag! Dagen starter 8 og jeg skal blogge meg igjennom denne utskiftingen av vinduene som holder alvorlig talt på å falle ut når det stormer rundt oss her, og det er på HØY tid! Min kjære skal på jobb og det er derfor viktig vi blir ferdige med alle forberedelser i kveld og det er litt trist at jeg ikke selv er i stand til å være til mer hjelp her.  Jeg har denne forbanna teorien hengende over meg, og jeg har lest i hele dag, uten å få bestått prøver på nettet. Måtte gudene være med meg! 

Tok noen bilder for morro skyld 😉

 

 

 

 

Vila//Vila//Vila//Vila//Vila

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg