Beste Fredagen ever! <3

I dag våknet jeg trøtt i trynet og visste omtrent ikke hvor jeg var hen og stabbet meg inni stua før jeg såg på mobilen min og oppdaget den beste tekstmelding jeg har fått på evigheter! Bilen var klar til henting og er friskmeldt <3 ingen annen ting kunne gjort min dag bedre enn denne beskjeden og nå sitter jeg i bilen og bare nyter den! Jeg vet det høres teit ut, men jeg tror faktisk ikke at jeg hadde klart å holdt meg edru så lenge og uten problemer, uten denne bilen så denne bilen har en større betydning for meg enn for folk flest! Og det er en hærlig følelse å ha denne bilen i livet sitt, for den gjør mitt liv enklere og jeg har den største motivasjonen i denne. For dem som er vant med lappen og å ha bil bare har vært en selvfølge for folk flest, er dette helt nytt og unikt for meg. Jeg er ett lite barn i godteributikken når jeg er i denne bilen, og jeg har den største respekt for bilkjøring da jeg har vært med på noen smeller, og har sett hvor fort dette kan gå, så jeg er overhode ikke en sjåfør som tror en vet alt og har full kontroll hele tiden 🙂

Dette blir den beste helgen på lenge, det skal jeg personlig sørge for at den blir, og jeg ser slik frem til dette! Det første jeg gjor da jeg hentet bilen min var å fylle full tank, så den ble fornøgd og god, for det er viktig å ta vare på også bilen som fører oss trygt frem og tilbake på reisene våres 🙂 denne helgen skal vi feire at vi har bilen tilbake, og at vi sammen har vært rusfrie i 4 måneder i morgen <3

Folk rundt meg har sagt at etter ca 3-4 mnd vil man ha en liten nedtur der ting blir vanskeligere, og jeg er for dum til å høre på noen som helst og følger som regel min egen pipe, men jeg merker denne perioden er på vei, og jeg innser selv at jeg tok feil da jeg trodde dette bare var bullshit. Jeg bøyer meg i støvet, og sier at dere har hatt helt rett! Jeg drømmer hver eneste natt at jeg sprekker, og humøret går opp og ned som en jojo, og jeg har vanskeligheter med å sette grenser for meg selv, og blir faktisk trigget av enkelte situasjoner. Så fremover blir fokuset beinhardt på å beskytte meg selv, og jeg føler jeg hele tiden biter tenna sammen fysisk, så det gjør vondt i kjeven for å ikke miste motivasjonen min når ting ikke går som planlagt. Det er langt ifra enkelt dette her, og jeg må bare innse at noen ikke ønsker oss noe spesiell lykke, og vi må bli flinkere og sile ut de som ikke påvirker oss positivt. Det er vel på tide jeg fikk opp øya for det jeg gjør på her, for dette er ingen enkel sak og det skal gjøre litt vondt og endre vaner! Man må være 100% bevisst på seg selv hele tiden, og det er forferdelig slitsomt merker jeg, og senest i gårkveld var jeg urettferdig og reagerte på en ekstrem måte når det overhode ikke var nødvendig, men jeg får mine blowouts.

Mamma har hatt fri noen dager nå når bilen har vært på verksted, ja fri fra bilkjøring men overhode ikke fri fra jobb, så hun vet hva hun går til nå når bilen er tilbake, men jeg tror faktisk at hun setter mer pris på denne nykommeren nå enn før, for nå er det omvendt her av og til! Hun er gladelig med på en runde og kommentarene hennes og humøret hennes tyder på at det ikke bare er en pine for henne å være med oss <3 alle forhold blir bedre og bedre med god kommunikasjon og respekt for hverandre, og det må en jobbe med konstant og blir aldri ferdig utlært. Jeg tenker fremtiden blir lys for oss i familien våres <3

Denne helgen her blir magisk! <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg