“Be aware – Live now”

Jeg har hatt en fantastisk deilig desemberdag! ❤️ en dag der ting har gått slag i slag og alt på listen over “to do” er gjennomført uten de store anstrengelsene. Jeg gleder meg som en liten unge til i morgen når min kjære skal ta juleferie! 😁 det kribler i kroppen! helt alvorlig. 😂 Etter i morgen skal han ikke på jobb før til neste år igjen, og da starter vi på jobb begge på samme dag. Livet er forunderlig. ❤️

 

Desember har blitt magisk, det har skjedd så mange positive ting og hver eneste dag kommer en overraskelse som endrer hele dagen, det føles godt og være meg akkurat nå.❤️

 Jeg er ikke lenger redd for og være meg selv fullt ut, jeg står for alt jeg mener og våger og si det høyt. Før kunne jeg gå forbi urettferdighet og ikke våge og bryte inn, nå tenker jeg meg ikke over en gang før jeg sier ifra. Det har skjedd mange endringer men den største er nok at jeg tror på meg selv for første gang på mange år og vet hva jeg er istand til. Jeg er ikke redd lenger. ❤️

 

Nå skal jeg legge meg med den nye boka mi, det gjør noe med hele kroppen når man leser til man sovner, man sover bedre rett og slett. Jeg gleder meg så vanvittig til i morgen og alle de andre desemberdagene fremover, livet er spennende og jeg gleder alt med glede med dere! 

Natta bloggen ❤️

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg