Barnepika til pappaen min

God ettermiddag  bloggen! ☀️😁

I fare for at noen kommer med hets etter dette innlegget så har jeg fått lov og dele dette med alle involverte parter. I dag har jeg brukt dagen til og skrive ned alle opplysningene jeg trenger visst pappaen min glemmer dem, vi har nemlig gått igjennom dette en gang før så vi har lært leksen våres, han har tusen ganger allerede blokkert de fleste pinkoder han eier og har tastet feil koder på de fleste duppedingser, nå har vi en oversikt om uhellet er ute. ❤️

I går fortalte jeg han at det er søndag i dag sikkert 25 ganger, i hans hode har jeg også vært på jobb hele påsken og igjennom hele denne høytiden måtte jeg forklare han at jeg var sykemeldt og hadde fri. Han glemmer også operasjonen, å lage kaffe kan han ikke lenger og han krever at noen passer på han døgnet rundt. ❤️

 

I dag tok vi han med da vi skulle støvesuge bilen, jeg sendte han inn selv uten å tenke meg om da han ville ha burger. Da han kom ut, kom han ut med den største burgeren jeg noensinne har sett. Det eneste vi som familie faktisk kan gjøre akkurat nå er og se humoren i de småtingene som skjer, bruke det positive og bare klare og le også av det som er trist. 

 

Pappa er henvist videre og vi håper på raske svar, håpet ligger i at dette er noe man kan gjøre noe med og at en kan stoppe det der det er nå. Vi velger og dele også slike ting fordi det sitter så mange mennesker der ute i samme situasjon og ikke våger og dele. Det er ikke så lenge siden at dem som ble glemsomme ble gjemt bort fra allmennheten og ikke skulle snakkes om. Det tenker vi er feil og slike morsomme historier er ingenting og holde for seg selv, slik er livet akkurat nå for oss. ❤️

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg