Atter en rusfri helg

I dag har jeg vært til Eid og fikset noe til gruppen og har malt gulvet i gangen min nesten ferdig! Endelig klarer jeg å prestere litt i det minste, og føler meg bedre stort sett 🙂 jeg har også fått bakevarer fra Bakeriet på Bryggja som jeg har delt ut! Jeg er så glad for støtten, og at jeg får æren det er å dele det ut! Også har vi byttet vann i akvariet våres <3 min kjære har vært ute å spylt huset med høytrykk, så jeg føler vi har fått mye utav denne hærlige Lørdagen her i heimen <3 i morgen skal jeg male gangen ferdig og dere skal få se hvor kult det har blitt 😉 det er rart hvor mye bare maling kan forandre ett rom!

Jeg er så glad for at denne helgen ble bedre enn forrige helg da alt bare smalt for meg, og jeg nyter hvert eneste sekund på toppen 😉 det er vondt å ha det dårlig med seg selv, og man føler man er bare en byrde. Jeg vet det er dumt tenkt men det blir bare slik på det værste. Jeg snakket med legen min og hun mente på at det ikke skal være normalt å ha såpass med smerter som jeg har etter så lang tid, og jeg blir sendt videre til Haukeland for skikkelig kontroll på ryggen så snart det lar seg gjøre, den hindrer meg i stor grad i hverdagen til å gjøre det jeg ønsker, og jeg har selv problemer bare jeg skal oppav sofaen. Det sier seg selv at jeg ikke klarer å gå ut i arbeidslivet ennå, og håper legene kan fortelle meg at alt er normalt, og det bare tar litt ekstra tid 🙂

Livet er godt som rusfri, jeg føler jeg har kontrollen over meg selv og hva jeg gjør, jeg sier ikke dumme ting til andre jeg ikke mener lenger og jeg har ett klarere hode enn da jeg rusa meg. Jeg føler hele tiden at jeg blir bedre og bedre i form, både i hodet og kroppen og håper det bare fortsetter slik. Jeg ville ikke byttet ut dette livet med noe som helst og jeg føler meg stolt over å ha klart å prestere alt jeg har gjort i desse månedene. Jeg er to vidt forskjellige personer fra da jeg var ruset, og det føles godt å se fremgangen! Helgen har bare gitt meg enda mer motivasjon for fremtiden <3 misbruket er bare en del av meg og min historie, det er jeg som velger fremtiden

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg