Årets happening overstått

Vi er slitne og har holdt det gående i snart 16 timer 😳 vi har hatt tidenes beste dag sammen med mine favoritter, tårene har trilla opptil flere ganger men kun av glede og stolthet! ❤️ Fy fader jeg er flink på og lage barn! 😁

 

Kjøreturen har vært lang men hvor en øye har sett så er landskapet rundt oss ett levende maleri og vi har kosa oss på turen med gode samtaler og musikk ❤️ Kunne faktisk ikke hatt det bedre.

Alltid når jeg har reist ifra barna har jeg tenkt at jeg skal hjem og fikse livet mitt, etter alle samværene i årenes rekke har jeg alltid tenkt at jeg skal endre meg og livet, nå reiser jeg hjem til ett veldig bra liv og skal bare fortsette reisen og se hvor den bringer oss. I dag er jeg stolt av alt ❤️

 

Verdens kuleste kake 😁❤️
Slitne men med godt humør ❤️

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg