Årets 17.mai planer!

Planene for 17.mai er klare og i dette nye livet feirer vi alt som feires kan! ❤️ Isteden for og fylle kjøleskapet med alkohol er det innkjøp av mat og planlegging som gjelder! Vi skal feire dagen med grilling hos tanten min og har i dag kjøpt inn maten sammen med henne.


I år skal vi være med i kortesjen og jeg har planlagt lenge hvordan jeg kan bidra til og gjøre dette til en god dag på tross av avstand og regler. Dette kommer selvsagt på bloggen! jeg har lagt ned en del jobb i dette så håper alt går etter planen.

Når man kutter rusen og miljøet så klarer man ikke og se for seg disse dagene med feiring uten alkoholen, det er så fjernt når disse dagene alltid har handlet om drikking og morro og nå stå uten men jeg skal love dere at jeg aldri har hatt det så gøy før! å ikke drikke nå er like normalt som det var og drikke før og vi mennesker er virkelig vanedyr som klarer og lære nye kunster igjennom hele livet. 

Alle disse markeringsdagene ønsker jeg og gjøre noe spesielt utav og starte nye tradisjoner sammen med min kjære, jeg ønsker og bryte mønsterene og vanene våres og gjøre hver eneste dag til en fin reise som vi kan se tilbake på når vi blir gamle og fortsatt rusfrie sammen.

Har dere lyst og følge med videre?

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen på facebook!  meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️ gleder meg til og se dere! https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg