Angstanfall på en helt ny måte

God morgen venner!❤️

Hva som skjedde i går aner jeg faktisk ikke, det er det rareste! 😳 jeg som har hatt angst og panikkangstanfall så mange ganger i livet klarte rett og slett ikke å identifisere hva som skjedde i kroppen min. Som mange av dere har sagt er det bra, at jeg har fått fred så lenge at jeg ikke lenger kjenner igjen symptomene.🌹

Det eneste jeg kjenner igjen ifra før er at jeg har sovet siden og uansett hvor mye søvn man får så hjelper det ikke, man er like sliten når man våkner igjen.

Ikke kan jeg si at jeg stresset noe mer en normalen i går heller, jeg satt her i undervisning hele dagen og skulle på styremøte på kvelden og hadde egentlig ganske så god tid. Men jeg tar signalene ifra kroppen som regelrett skriker til meg at nå er det nok, det ville vært dumt å ikke lytte. ❤️

Jeg var ekstremt usikker på om jeg skulle dele hva som skjedde i går, jeg var ikke klar for hugg som eventuelt kunne komme men har kun og blott fått fine kommentarer og positivitet ifra dere ❤️ dere er fantastiske! 

 

I dag venter undervisning og etterpå skal jeg til Eid en tur på den andre jobben, jeg håper at denne dagen kan gå etter planen og at ingenting uventa dukker opp 🤭 I dag ønsker jeg meg bare en helt vanlig dag og at helga blir en stor befrielse ❤️

 

Ha en fin dag venner ❤️

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg