Åneeeeei! Er det mulig??

I dag ble jeg dratt opp av dyp søvn da Sebastian hadde klart og forsovet seg 😬 En dyp transe ble brutt på den verste måten jeg kan forestille meg og det stopper ikke der! 😂

Jeg kom hjem og tenkte og prøve å legge meg igjen… jeg vet faktisk ikke hva jeg tenkte når jeg stilte klokka til halv tolv men i ørska klarte jeg det. Kunststykke! Jeg trodde jo ikke at jeg ville få sove, jeg er jo ikke skrudd slik sammen at jeg klarer og sove hvor som helst og når som helst. 🤭

Ja jeg våkna halv tolv i panikk… tok på meg fundation og måtte bare springe, jeg kom nemlig på at veien er lang til Førde og nå som jeg bommet på ferja også er det en stressa Monica som sitter her og forbanner seg selv 😅

Det er ennå 2 timer til jeg er i Førde i følge GPS og jeg har langt mindre tid til timen min. 😳😬

Jeg har på meg klærne jeg sovnet i, jeg mangler resten av sminken enn fundation og må bruke ventetiden effektivt til og både blogge og spise.

FOR ett surrehue! håper det ordner seg når jeg får ringt og må meddele at jeg er seint ute 🤭

Det er så typisk meg! Hadde dette vært en vanlig kontroll eller noe annet hadde det aldri skjedd. Men når timen er såpass viktig er det klart vi må ha litt humper i veien og massevis av veiarbeid 😅 hurra for meg 🥳🤭

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg