Ambisiøse mål – selvpining pågår!

Herrelighet, denne dagen har egentlig handlet om en eneste ting: Å komme seg igjennom den 😳

Paracet, ett smil og positive tanker har vært det eneste som har virket. 

 

Jeg kjenner at bivirkningene sliter og river i meg, men jeg kan ikke avlyse livet bare fordi formen er elendig og jeg har tross alt gått igjennom noe som var langt verre med forrige runde. Dette blir blåbær om man sammenligner det.

 

Den følelsen når man nesten er fremme på styremøte og innser at en del av det er julemiddag og jeg har tatt på joggedress 😂 surrehue.no

Den verste skallebanken jeg har opplevd, en angst som ligger på lur og prøver å rote med hodet mitt og akutte heteslag er oppsummeringen.

Jeg kan ikke tillate meg selv å tenke negative tanker, jeg MÅ tvinge meg selv til å tro på dette, jeg kan ikke gi meg etter 3 dager…..❤️

 

Nordfjordeid du er vakker! ❤️

I forrige innlegg snakket jeg om ambiøse mål! ikke bare når det gjelder mine egne frykter men også for morgendagen, jeg skal nemlig på jobb først for så og holde ett innlegg på “Møteplassen”. Jeg har prøvd å jobbe litt med teksten og håper så inderlig på og få sove i natt slik at jeg er klar for en lang lang lang dag i morra. Jeg innrømmer det selv, jeg driver rovdrift.

I kveld har jeg vært på styremøte og vært på julemiddag med noen i “flokken min”, det var godt å møte dem igjen. Som alltid veldig veldig koselig og jeg klarte faktisk å rive meg litt løs ifra det som foregår inni meg. Ett deilig avbrekk! ❤️

 

Nå må jeg hjem til en mann som tror han ligger for døden 😂 telefonen er nedringt om bønn etter Paracet. 😂

 

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg