Ærlighet varer lengst

Reklame | Ellos

Selvom sannheten av og til kan gjøre alvorlig vondt, så er det best slik, og jeg liker mennesker som sier ting rett frem. Man møter mange ulike personligheter iløpet av livet, og jeg vet å sette pris på dem som er igjennom seg selv og er trygge nok til å ytre sine meninger, selvom det kan støte noen. Jeg er ett menneske som har store tillitsproblemer og har store vanskeligheter med å stole på noen som helst, så en liten løgn om hva som helst får piggene mine til å stå ut, og når man sviker tilliten min er det som regel ingen vei tilbake.

Jeg har med hånden på hjertet ikke servert en eneste løgn siden jeg sluttet å drikke, og det er en befriende følelse. Når man misbruker rusmidler består dagene av løgner og man blir manipulerende og ekkel, og man lyger som oftes også til seg selv. Livet blir komplisert og man må huske hva man har løyet om, og alt blir bare ett eneste rot. Jeg har funnet en ro og fred i det å si tingene rett ut, og det går ikke lenge før jeg forteller hva som har skjedd om jeg er i en situasjon jeg hadde løyet om før. Man føler seg mer fri når man er oppriktig både mot andre men mest mot seg selv, man vet hva man har å forholde seg til, og slipper alt dette dramaet løgner ofte fører til.

Jeg sier ja til sannheten, selvom den kan svi den også.

 

Noen favoritter ifra Ellos! <3

Vila//Vila//Vila//Vila//Vila//Vila

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg