Åååååneeeeei! Erre muuulig?

Ååååå hellemåne!😳

Jeg har gått og vært småtufs i hele dag men da jeg kom hjem ifra jobb ble jeg liggende under dyna her og fryse ihjæææl og har fryktelig vondt i hele kroppen 🤧 Jeg håper noen timer på puta og ro gjør underverker til i morgen tidlig når jobb venter igjen, det hadde vært rimelig flaut å måtte melde seg syk når man har hatt så mye fri den siste tiden.🫢

Skikkelig ergerlig er det!😞

 


Anyway så har The Voice summa i bakgrunnen her og nå skal jeg hente meg innigjen på 71 grader nord kjendis, jeg sluker alt slikt rått og råte! 😂 jeg er en realitylover, og ikke av den typen som skammer seg og gjemmer seg bort og som ikke våger å si det høyt!😁 jeg elsker det! 

Jeg håper at formen kommer seg slik at jeg kan ta fatt på lørdagen med friskt mot og ett lettere hode, dette passa ufattelig dårlig!  🤞🤞🤞

 

Vi leter etter bryllupsreise men når jeg ser prisene så begynner jeg å vurdere Norgesferie i år også 😬

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Det var kjekt og sjå 71 grader nord, då dei var i Gloppen, i nærområdet her eg bur. 😍
      Synd at du vart sjuk, Monica.
      Håpar du snart er frisk og rask igjen.
      God bedring til deg.
      Klem 🌺😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg