Åååå så vi koser oss!

❤️❤️❤️ Det er onsdag og jeg gruer meg til denne ferien er over! I dag har vi møtt pappaen til Sebastian i byn og gått rundt som turister i noen timer. Jeg var faktisk så sliten etter turen at jeg sov i noen timer, det er ikke ofte jeg sover godt på dagtid.

Nå regner det ute så vi har spist en deilig sein middag og har boltret oss foran TV-en for første gang denne ferien, vi har hatt en detox på tv og det føles faktisk godt.

Jeg er så takknemlig for måten jeg har blitt tatt imot i denne familien ❤️ Jeg føler meg allerede som en av dem og deg føles alltid godt ❤️

Ha en nydelig kveld alle sammen ❤️

 

Jeg har gruppe på Facebook til denne bloggen 😁 søk opp bloggnavnet! Masse aktivitet hver eneste dag ❤️

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg