80 ganger HURRA for deg!

I dag er bestemors 80-årsdag og den skal feires på koronavis! Gaven er innkjøpt og kake skal lages for i dag blir det fest ❤️ Feires alt som feires kan!

Jeg har hatt ett anstrengt forhold til familie i alle årene jeg har ruset meg, en av disse tingene jeg setter pris på nå er og være inkludert igjen i slike ting som feiringer og familiesammenkomster ❤️

I hele 12år unngikk jeg alt som hadde med familie og gjøre og først nå har relasjonene startet og fungere som det skal. Jeg har alltid følt på at jeg har lite familie men jeg har vært grunnen til avstanden i utgangspunktet.

Jeg gleder meg til og reise til mitt barndomsparadis og feire bestemoren min i dag ❤️ Gratulerer så masse med dagen ❤️

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg