62år og smugrøyker fortsatt!

Mammaen min blir 62år på søndag og i går skjedde noe jeg bare må dele med dere 🤭

For og forsikre meg om at det er helt klart og tydelig har jeg fått lov av henne selv å dele denne komiske historien med dere, jeg har ikke tenkt å få beskyldninger om at jeg utleverer noen som helst på denne bloggen igjen og hun er faktisk den som er mest gira på og få være en del av denne bloggen. Hun ber meg ofte om å ta bilder av henne og legge ut.😂

 

Min mamma røyker og hun røyker mye! hun har prøvd å slutte med dette siden jeg var liten og jeg husker alle forsøkene der humøret hennes forandret seg og hun kunne sette seg ned og begynne å gråte, hun har virkelig kjempet og prøvd og nå forsøkte hun igjen. ALL kudos for det!❤️

 

I går hadde vi akkurat startet på Strynefjellet da hun ringte Sebastian og jeg mistenker at hun ringte han fordi han er den snille av oss, jeg er mer av den strenge typen.🤭

 

Hun spurte om vi kunne kjøpe med en pakke røyk som hun kunne ha i “Backup” her hjemme og hun fortalte med innlevelse at hun ikke skulle røyke den. Bare ha i tilfelle……😅

 

Hun hadde rett for Sebastian var på gli men når jeg oppdaget hva dem snakket om satte jeg ned foten og sa klart ifra hva jeg mente. Jeg skal ikke være den som gjør en sprekk mulig, jeg kjøper ikke røyk til noen som prøver å slutte…

Vi avslutta samtalen og fortsatte og kjøre over Strynefjellet, hørte på musikk og kosa oss. Plutselig hører jeg ett gips ifra Sebastian….😳

 

Jeg spurte hva det var og der åpenbarte det seg på skjermen, MAMMA!😬 sitte i bilen til tanta utenfor huset vårt og røykte!🤭 Da hadde hun altså ringt til tanta, fått henne bort med røyk og ble tatt så grundig på fersken!😂 Vi ringte henne og spurte hva i alle dager hun holdt på med! Utav munnen hennes som ett stort: FAEN, dokke har kamera dokke! tatt på fersken.

 

 

 


Altså 62år på søndag, og fortsatt smugrøyker Dette er liksom slike ting som skjer daglig i dette hjemmet, slike små komiske ting som gjør at vi gapskratter av hverandre og det som gjør oss til en liten familie.❤️

Dette var noe av det som gjor dagen i går ikke bare til en negativ opplevelse, som letta på trykket og som gjor dagen bedre.

 

Mamma er fortsatt innstilt på og slutte å røyke og jeg tror hun kommer til og klare det bare hun slutter å lyge for seg selv og andre i forsøket.

 

Lykke til mammaen min 👍❤️

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og lg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg