4.plassen på topplisten

Dette går virkelig opp og ned men siden jeg begynte å blogge så har jeg lagt på denne listen. Det virker som åpenhet og ærlighet faktisk blir tatt godt imot og dette er min terapi.

Jeg har ett langt og komplisert liv bak meg, og jeg behøver og tømme meg for all eder og galle, men også dele i gode tider for og vise at det er mulig og komme seg opp igjen. Jeg føler meg så heldig som får lov og leve hver eneste dag som ett rusfritt menneske, og i tillegg få lov og være ett medmenneske for andre. Jeg er privilegert!

I dag går turen til psykologen min, og siden det ble avlyst forrige gang har jeg mye på hjertet. Det er ting jeg ikke kan dele her med dere og ting jeg må bearbeide før jeg deler, og disse tingene tar jeg opp med han for og kunne gå videre i livet mitt. 

At så mange har lyst og dele hverdagen min på denne bloggen sammen med meg er en ære! aldri hadde jeg trodd at dette ville bli min vei utav tausheten, men det har endret meg som menneske og jeg har ingen sosial angst når jeg får lov og være ærlig.

 At så mange våger og kontakte meg og dele sin historie med meg går rett i hjertet mitt, aldri i verden hadde jeg trodd at jeg noensinne ville bli ett menneske andre kunne lene seg på.

Masse kjærlighet sendes ut og gode vibber for denne tirsdagen! alt er mulig, det umulige tar bare litt mer tid! 

Hva planer har dere for denne tirsdagen kjære lesere? 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg