150 dager som rusfri

Reklame | Ellos.no

 

 

 

 

 

 

Da er jeg på båten og sitter spenn klar for dagen sammen med barna mine! Det er masse bølger og magen vrenger seg i de største kastene, men jeg har aldri vært redd på disse turene, og har iløpet av 12år reist uannsett vær. Det er merkelig å tenke på at det er så mange år det er snakk om, for det føles ikke slik og det er som å reise for første gang hele tiden. 12år er lang tid, og vi alle har kommet så mye lenger og forandringen er radikal. Det er deilig å vite at jeg har vært der ifra første stund, selvom det har vært avstand mellom oss, og det er godt å vite at man har gjort det man har kunnet med tanke på omstendighetene. Det har ikke vært enkelt men vi har kommet styrket utav det og har verdens beste forhold <3 jeg gleder meg til grillings ute i naturen ilag med dem som betyr mest for meg, og håper ryggen er klar for en dag ute på tur! Jeg liker disse dagene da det fulle og hele fokuset er på dem, og ingenting annet. Det er deilig å ha dem å konsentrere meg om, og det er ett avbrekk ifra hverdagen ellers! Det er dem jeg kjemper så hardt for, det er på grunn av dem jeg fortsatt sitter her og det er på en måte gulroten oppi alt! Det er tid for belønning i dag og jeg gleder meg masse!

Jeg feirer flere ting i dag! Jeg har i dag 150 dager som fullstendig rusfri og tenker det er en bragd for noen som aldri har gjort dette før. Da passer det godt med besøk til barna mine og påfylling av mer motivasjon og styrke. Jeg klapper meg selv på skulderen og tenker jeg gleder meg til de neste 150! Det er ingen sak dette her for den som virkelig har bestemt seg, og jeg tar utfordringen på strak arm, både denne og alle andre utfordringer som kommer mot meg 🙂 

Björn Borg//Björn Borg//Björn Borg//Björn Borg//Björn Borg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg