Vi tar og spiller av fredagen på nytt folkens

I dag gjør jeg alt jeg egentlig skulle gjort i går da jeg endte opp i sengen oppgitt og ferdig. Planen var egentlig og handle inn til helg, putte levende blomster på bordet og ta frem fredags-glassa, ingenting av dette ble gjort men det betyr ikke at vi kan ta en fredag på en lørdag, ikke sant?😁

 

Vi driter litt i dietter og sunnhet når vi først ligger nede for telling og litt må man faktisk kose seg når ingenting smaker godt og ikke noe frister, i dag kjøpte vi bare det vi hadde lyst på akkurat i øyeblikket og satser på at vi kan ta diettene igjen når formen kommer seg på topp igjen.👍

Rosene jeg postet i går har stått i 2 uker og flesteparten var døde, i dag fikk jeg kjøpt meg ferske roser slik at bordet ligner på ett fredags-bord, jeg klarte også å knuse fredags-glasset som skulle på bordet med iskald Solo super i men det smaker vel det samme av en vanlig kopp imellomtiden før jeg rekker og finne en erstatter?😁

I går ble en skikkelig drittdag og jeg skal gjøre alt i min makt for at gårsdagen ikke skal få farge denne lørdagen, vi er begge syke og tok alle forhåndsregler da vi gikk inni butikken men koselig skal vi få det uansett! ❤️

Min kjære gikk til innkjøp av disse i dag så nå skal vi bli friske og komme sterkere tilbake en noengang! har dere troen på slikt? Veel vi prøver og ser! 

 

Vi blogges! 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Synes bloggen din er bra, bra at noen opplyser om rus å livet etter. Drit i di negative å ha en fin helg😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg