Vi skal lage drømmehagen!

Herrelighet!😳

 

Der sprakk bobla mi! 😬 denne jobb-bobla jeg har vært inni en stund nå. 😂


Jeg punkterte regelrett i sofaen og kjenner at denne overgangen ifra å jobbe veldig mye til å ha mye fri er brå. Hva handler egentlig livet mitt om når jeg ikke jobber? hvem er jeg uten å gå på jobb hver dag?😅

 

Når man har det skikkelig hektisk for perioder går man på akkord uten å stoppe opp, nå kjente jeg at jeg stoppet opp for første gang på veldig lenge.❤️

 

Ikke bare har jeg det hektisk i hverdagen men jeg har også en liten drøm som jeg dagdrømmer stadig om! 🤭 jeg vet jo at jeg ikke alltid vil ha det like travelt og nå som vi bare har hatt fokus inni dette huset vårt kjenner jeg at behovet for å gjøre noe med uteområdet har vokst seg større og større! 😁

 

 

Jeg hadde ALDRI i mine villeste fantasier drømt om å være ett menneske som faktisk planter uteplanter og året etterpå blir superstolt over meg selv over at de spirer og gror som BARE det! herrelighet, hvilket menneske har jeg blitt?😂

 

Se her da! 👇😁

 

 

JEG som dreper alt som kommer i hus av planter har faktisk klart det mesterstykke! dem har blitt SVÆRE!😳

 

Jeg og mamma har også vært på tur og jeg rakk ikke en gang å komme innom hus før jeg dro avgårde igjen, jeg har nemlig fått ett ønske som jeg aldri har kjent på før. Lysten på store blomsterpotter ute! 😳 av ALLE ting!😳 jeg har vært innom samtlige butikker for og sjekke priser, jeg har googlet til den store gullmedalje og virkelig lagt inn forarbeid! og i dag falt valget på disse.👇

 

 

 

For folk flest ville dette bare vært en helt ordinær og vanlig greie men for meg som virkelig har levd ett helt annet liv er dette ganske så stort….

Jeg vil våge og påstå at jeg såg ned på slike mennesker som jeg nå har blitt selv, ja ganske så kjedelige vanlige mennesker som går helt oppi hage når sola titter frem….😂

 

Livet kan sannelig snu og nå skal vi fokusere på hagen og uteområdet!❤️

 

Jeg oppriktig gleder meg til og få stelt rundt huset, plante enda mer planter og få på plass ting slik at vi kan nyte sommeren ute her.

Jeg husker ikke sist jeg satt meg ut og faktisk tilbragte noe særlig tid ute og det er synd for det kan faktisk bli ganske så koselig.😁

Hva tror dere? ❤️

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Så utrolig moro at du har oppdaget gleden med hage, det blir spennende å følge med på! Kan skrive under på at det er godt å ha en hage å bruke kropp og hode på, jeg finner mye ro og avkobling og glede i hagen min. Lykke til med hageprosjektet ditt, dette blir så fint!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg