Vi klarte det! sååå fornøgd!

Nå har jeg akkurat våknet etter tidenes strekk på sofaen, hodet er bomull og det føles akkurat på samme måte som alltid når grenser har blitt flytta foran meg og at ting jeg har vært redd for faktisk har blitt det beste jeg har gjort. Vi går rundt og undervurderer oss selv og tenker at vi tåler langt mindre enn vi faktisk gjør, og jeg tror at de fleste har godt av å gjøre slike ting som får en langt utenfor komfortsonen sin innimellom! 

Vi har hatt tidenes dag på en ungdomsskole sammen med 8,9 og 10kl! 2 timer på hvert trinn der vi har fortalt litt om våres historie, hvilke konsekvenser rusen faktisk kan få og hva man faktisk kan gjøre for og forebygge. Responsen var overveldende ifra en nysgjerrig gjeng som faktisk fikk det hele til å gli lett som det var for oss nybegynnerene med masse spørsmål og engasjement! jeg er helt matt av nærvøsitet stolthet og takknemlighet fordi jeg faktisk får være med på slike viktige ting.

Dette er noe av det mest lærerike og givende tingene jeg har vært med på, og etterpå tenker jeg at jeg bare vil ha mer av slikt men rett før tenkte jeg på hvorfor i all verden jeg setter meg i slike situasjoner der adrenalinet pumper som verst. Dette er min nye type rus, å komme seg ut og spre både ett viktig budskap men også prøve og gjøre det lettere for andre og faktisk åpne seg opp om vanskelige ting, og ikke gjøre som meg og gå og bære på tingene aleine over så mange år. Dette var virkelig ett høydepunkt i det andre året som edru!
I kveld legger jeg meg som ett rikere menneske, og jeg håper at all tilbakemeldingen stemmer med virkeligheten og at de unge voksne fikk masse utbytte for disse to skoletimene sammen med oss ifra Rusettervernet Sogn og Fjordane!

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg