Vi kan ikke ha det slik lenger.

Jeg burde jo vært ute i sola og benyttet denne fridagen til noe mer spennende men det eneste jeg har lyst til er å bli her i leiligheten og styre med disse tingene som ellers gir meg masse glede. Ikke en gang husarbeid og rydding hjelper på humøret, jeg prøver og ta grep om meg selv og distansere meg ifra de vonde følelsene men disse to siste dagene har tatt knekken på meg.

Ikke har jeg lyst og være sosial heller, jeg trekker meg unna når jeg har problemer. Dette er noe vi må finne utav selv og løse flokene. 

 

 

Denne tiden før bryllupet skulle være en lykkelig tid men innerst inne vet jeg at en dysfunksjonalitet alltid vil være der og luske, vi er ikke i en “Normal” situasjon og vi kommer ifra en dysfunksjonell bakgrunn. En opprydding må til men først må vi komme oss oppå hesten igjen og finne tilbake til hverdagen med motivasjon og gnist.

 

Til vanlig pleier jeg å finne gleden i de små tingene og det skal ikke mye til for og gi meg en godfølelse, i dag har jeg ryddet med denne utsikten ifra stuevinduet, jeg har virkelig prøvd å tenke positive tanker men innser at det sikkert ikke er rette dagen for slikt. Vi prøver igjen i morgen.❤️

 

 

<

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg