Vi kan endelig glede oss over jula og skaper ett julehjem sammen

Fiksa forsikring på den nye bilen jeg skal hente i morgen ✔️

Rydda huset ✔️

Handla inn juleting ✔️

 

FOR en dag dette har vært! 😁 og er det mulig og bli SÅ fornøgd med hjemmet sitt?❤️

Vi er godt igang med julehjemmet men har masse igjen før vi er helt fornøgde! 🎅🏻

 


 

I fjor investerte vi i julepynt for første gang 😁 og i år bare fortsetter vi med å kjøpe disse tingene som mangler, i dag fikk jeg meg like stjerne i stua slik at jeg har i begge vindu og hadde tenkt å ha blå stjerne på kjøkkenet også, men det var utsolgt og rød ble det der 😁

 

 

 

Julekonene mine følte seg svært ensomme og ble riktig glade når jeg kom inn døra med hver sin kallj! ❤️ jeg klarte selvsagt å kjøpe feil mann til hu ene men jeg tror dem klarer å komme overens uansett, på tross av ulikheter.😂

 

Dette blir våres 4 jul sammen som rusfrie ❤️ det har jammen skjedd mye på denne tiden og jeg gleder meg til å dele julehjemmet våres med dere lesere, åpenheten har reddet livet våres og vi er ikke lenger redde for og stikke oss frem og få oppmerksomhet så lenge det er av positive årsaker.❤️

 

Første jula som rusfri ble tilbrakt  på  Haukeland sykehus der jeg lå etter å ha knekt ryggen, vi var på sykehus ifra 18.desember 2019 til 3.januar 2021. Etter dette har vi hatt ett prosjekt på gang for og ta jula tilbake, gjøre den til noe positivt og bra og skape våres egne tradisjoner og ikke minst prosjektet om å ta livet tilbake og sitte i førersetet av våres egne liv. Reisa har vært helt vanvittig! 

 

Vi elsker å dele alle disse fine tingene som skjer i prosessen, det gir motivasjon og jeg håper inderlig at det kan skape håp, det er hele poenget med det hele.❤️

 

Jeg mener det av hele mitt hjerte, jeg gleder meg vanvittig masse til denne jula og tror at dette faktisk kan bli den beste jula i mitt liv, veien hit har vært vanvittig vanskelig men jeg tror sannelig at jeg klart å tatt jula som før bare vond tilbake, for alvor.❤️

Vi gleder oss til å dele forberedelsene og julegleda med dere, selvom det er litt tidlig. 😂 men hvorfor vente med noe som gir så mye glede og lys i heimen? (Jeg kan nesten ikke tro at jeg sier det) 😁

Legg gjerne igjen ett spor etter deg i kommentarfeltet og følg oss videre ❤️

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

8 kommentarer
    1. Så flott å se og lese om veien, både den vanskelige og den fine. Jeg ønsker dere alt godt og en fantastisk julefeiring 🙂

    2. så bra at dere har klart å ta tilbake jula❤️🎅Ønsker dere en strålende adventstid og gleder meg til å følge dere videre🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg