Vi har vunnet unike saker til hjemmet våres! hjem kjære hjem

I helgen har vi vært på årsmøte for det vi mener er Norges viktigste organisasjon, nemlig Rusettervernet Sogn og Fjordane. ❤️ Ikke bare har vi vært sammen med flokken våres men vi reiste hjem med fullere bil og ett rikere hjerte❤️

Jeg har akkurat operert ryggen og klarte og gjennomføre gårsdagen uten å gå glipp av en eneste ting! 😁 vi hadde i tradisjons tro basar og som alltid vant vi massevis! det er to ting jeg vil fremheve i dette innlegget, noen unike saker som det ikke finnes mye av og som jeg er stolt eier av! 😀

 

 

 

 

Denne skålen er hjemmelaget og helt unik, den lukter himmelsk og er nå fast inventar på kjøkkenet og inneholder as we speak frukten jeg fikk med den kjære gjengen min, jeg elsker denne skålen og det er så fint og tenke på at dette er helt hjemmelaget, helt unikt og nå er den min.❤️

Disse lysene er også hjemmelaget og jeg har en kontakt som lager dette, det er bare å skrike ut om jeg skal sende dere videre til henne, disse skal få stå i fred og skal aldri tennes. LOVE IT!❤️😁

 

 

 

Husene mine har fått en ny plass og måtte vike for de nye lysene mine, dem står nå sammen med buketten jeg brukte når jeg fridde til min kjære, nå vurderer jeg og bruke denne også i bryllupet våres 06.08.22❤️

 

Tulipanene jeg fikk med tante Torill står like vakre som da vi dro hjemmefra i går, jeg begynner og lure på om jeg har lært meg denne kunsten og faktisk ikke drepe planter med det samme dem kommer i hus! man lærer så lenge man lever sier dem. 😂

 

 

NÅ skal jeg hvile ryggen min etter tidenes helg! dere kan lese om dette i de tidligere innleggene jeg har lagt ut her på bloggen, takk for at jeg får dele disse små hverdags gledene med dere! for meg og min kjære er det viktig og være en motvekt til alt det perfekte der ute, vi er overhode ikke perfekte på noen som helst måte men vi prøver og være oss selv i alt vi gjør. Vi ønsker og vise en litt anderledes side av livet, hvordan man bruker disse små tingene i hverdagen til og spre glede og positivitet, for livet er ikke for pyser og motgang får man når man minst venter det. 

❤️❤️❤️

En dag av gangen har blitt ett mantra for oss og ett levesett, jeg håper gleden skinner igjennom i innleggene og at dere får noe utav det. 

 

Stor klem ifra oss 🌹

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Så bra dere har hatt ei toppers helg 😊👍 Så mye fint dere har vunnet, ikke noe er bedre enn hjemmelaget 👍💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg