Vi har bytta ut lørdagspilsen med……

Vi er helt avdanket og har ikke helsen til og feste lenger, hæla i taket og tenna i tapeten frister på en måte ikke lenger. Mye mer frister tv-kvelder med besøk! Det frister mye mer og bestille pizza og sitte her i stua og nyte at hele leiligheten lukter rent ❤️

 

Under pandemien har vi vært underernært på mennesker i hjemmet våres og nå nyter vi at litt av slikt er lov igjen ❤️ Jeg drømmer fremover om hvordan det sosiale livet kan komme tilbake til normalen og at slike besøk på lørdagskveldene skal være en del av rutinen ❤️

 

Fikk plommer på døren i kveld <3
Pizza på lørdagskvelden smaker mye bedre enn pils!
GOD stemning i stua!

Det er rart at slike rolige lørdagskvelder kan gi en slik glede ❤️ En stor takknemlighet for at jeg er en av disse som klarer og finne sjelefreden igjen etter rusen. 

Jeg har virkelig kosa meg som snapvert på mab sin snap i dag! jeg føler jeg har hatt en fantastisk deilig lørdag og gleder meg bare til og legge meg i sengen med den gode boken min og våkne i morgen i toppform! livet er en reise og jeg gleder meg bare til fortsettelsen! ha en fantastisk avslutning på denne dagen folkens og tusen takk for støtten dere gir meg.

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg