Vi fjerner oss ifra alt som kunne ødelagt oss – Ett ekteskap må pleies for og vare –

God morgen bloggen!❤️

 

Denne helga skal vi fjerne oss ifra de vante omgivelsene og gjøre noe helt annet! 😁 den siste tiden har vært vanskelig og vi trenger rett og slett å finne tilbake til hverandre, ett ekteskap varer ikke om man ikke pleier det så denne helga skal vi pleie parforholdet våres og gjøre en ting vi begge elsker! nemlig reise bort og legge ifra oss alt stresset og bekymringene her hjemme. Vi trenger det sårt begge to.❤️

 

Hverdagen har tatt oss og vi har glemt det viktigste!  kommunikasjonen oss imellom når det stormer rundt oss og at problemer utenifra skaper avstand imellom oss kan vi faktisk ikke la skje og denne helga skal vi bare være kjærester og nyte en tur til vakre Ålesund og jeg tenker at uansett hva været tilsier så skal dette bli en bra helg!

 

 

 

 

Jeg tror mange kan kjenne seg igjen i dette, at når problemer oppstår skapes det gnisninger imellom deg og partneren, frustrasjonen over andre mennesker som det er tryggest å la gå utover den man er mest glad i fordi vi vet forholdet tåler det. Det skal jo ikke være slik men slik tror jeg det er i de fleste parforhold og det eneste som hjelper da er å gå tilbake til start og pleie kjærleiken man vet er der for hverandre.❤️

 

Ååååå så jeg gleder meg til å bare lempe koffertene i bilen og bare reise herifra! 😁 en hel helg borte der jeg bare skal være kona til mannen min og la andre problemer være andres problemer, for en skakket stund! ❤️

Reisefeberen stormer igjennom kroppen og jeg kan nesten ikke vente! Alle disse tingene som kunne ødelagt oss men som bare gjør oss sterkere sammen!

Dette blir tidenes beste helg ❤️

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Er man ærlig og åpen med hverandre…så kommer man ikke ikke i slik krise som dere er i nå…!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg