Vi er live ifra Norges viktigste seminar på Gol!

Vi er live ifra det store seminaret på Gol og jeg tenkte og dele litt ifra hvilke som holder stand her, maten vi spiser på dette luksushotellet og det vi gjør utenom å sitte på stolene og tilegne oss masse kunnskap! for det handler faktisk mest om den praten som skjer utenom foredragene og det som er oppsatt i program. I alle fall jeg føler meg veldig rik på mennesker etter slike opplevelser!

Her er bilder! ❤️❤️❤️

 

 

 

 

Jeg har forresten skrevet under på hvit jul også i år! her er linken og jeg oppfordrer alle til og gjøre det samme! ❤️https://hvitjul.no/

 

 

 

Liker du denne bloggen? 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg