Vi er igang igjen! tar med bloggen igjennom hele dette viktige seminaret

Det gikk lang tid før jeg klarte og falle til ro i går kveld men når jeg først sluknet så sov jeg som en stein! nå er frokosten inntatt, vi har funnet plassene våres og sitter og skal bare tilegne oss masse ny kunnskap, bli kjent med nye mennesker og lære mer om hvordan vi kan bruke den erfaringen vi har til og gjøre noe bra. 

Programmet er spekket med med mennesker med viktige historier så nå er vi klar for og sparke denne lange fine dagen igang!

Jeg tar selvsagt bloggen med meg igjennom hele dagen, så bare stay tuned! 

Liker du denne bloggen? 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. Følger med dere. Dette er virkelig spennende og interresangt å være med på. Takk for at du tar meg og mange med meg med på denne reisen og spennende foredrag og seminar. Kos dere.🥰👌👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg