Vi er de galneste menneskene jeg noensinne har møtt!

😳 Det er både spennende og skremmende på samme tid! det er alvorlig og voksent! Det føles vanvittig stort og være i denne posisjonen og jeg er LANGT utenfor komfortsonen min! 😂

 

År 2019 – vi startet denne prosessen seint på året og valgte en rusfri vei etter at jeg falt ned trappa og knakk ryggen rett av. 

 

År 2020- Jeg ble leder for Måløy etterverngruppe, kom meg på beina etter rygg-brudd, Sebastian fikk seg fast jobb og vi stablet oss på beina igjen. Jeg tok endelig lappen og kjøpte min første bil, året gikk med til behandling av en alvorlig blodsykdom som jeg i dag er frisk av.  

 

År 2021- vi brukte året godt til å finne oss til rette i nye roller og jeg satt meg målet om å bli røykfri og ble røykfri 😁

 

 

År 2022- Jeg starta året med fast jobb! Vi gifta oss og kjøpte bil til litt under trehundretusen 😳 Målet for året 2022 er å få Sebastian gjeldfri, nå gjenstår småe 25000kr på det hårete målet vi satte oss i starten av året! ❤️

 

Hvor skal dette ende liksom? når så mange ting har skjedd på den korte tiden? jeg er helt MÅLLØS!

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

8 kommentarer
    1. Gratulerer, det er beundringsverdig, det dere har greid, i løpet av 3 år..Stå på,dere er supre,og et motiverende par,som jeg er stolt av å kjenne
      Dere viser at det går,og få til det man vil. Dere er et godt forbilde, for mange..❤❤👍👍

    2. Dere har barevært så flinke til å holde fokus på det som er viktig her i livet.
      Gratulerer med ny bil og sart kvitt Sebastias gamle skyldner…. det måvære utrolig deilig samtidig som at dere sparer assessor på æå ikke kjøpe røyk både tid og oenger… tenk en. Ny røykfri bil… Kos dere der dere suser langs landeveien….

    3. Er så imponert av ståpåviljen, og at dere gjennomfører. Bøyer meg i støvet og dere har all grunn til å være stolte over dere selv. Håper dere får en nydelig jul❤️💙

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg