Vi er barn av rusavhengige og rusavhengige selv

Det er en ting vi som slutter og ruse oss ikke snakker så mye om, jeg ante ikke om intensiteten av drømmeverden før jeg stod oppi det selv. I begynnelsen tok jeg ting som ett tegn på at jeg aldri kom til og klare å bli rusfri og holde meg, men nå ser jeg at underbevisstheten min arbeider for full stryke og hjelper meg og bearbeide fortiden. Å våkne klissvåt av svette flere ganger hver natt har blitt en del av denne prosessen og det går i bølger, akkurat nå er jeg inni en dårlig en.

I natt brøt det ut full krig og jeg måtte gjemme meg, det hele var helt sprøtt og angsten jeg følte i drømmen sitter ennå godt. Jeg var jøde og sprang for livet for og finne gjemmeplasser, hva kan dette si om livet mitt nå? 😳

 

Jeg har ett veldig fint liv egentlig og jeg har det meste på stell, det er ikke slik at jeg er veldig stresset heller men selvsagt har jeg ting som gnager, som alltid. 

 

 

Nettene blir bare villere og villere!

 

Både jeg og Sebastian har fedre som er rusavhengig på hver sin måte, vi er både rusavhengige selv og pårørende. Vi har blitt flinkere på og distansere oss og tenke at det er deres liv og våres liv, denne grensen har blitt tydeligere men det er klart at slike ting går innpå oss og preger  livet. Det er ikke ofte jeg makter og skrive dette ned, jeg føler at jeg svikter og forteller om familiehemmelighetene våres men jeg har lært at hemmeligheter bare fører til mer angst og uro, mer skam og fortvilelse og jeg makter ikke og ha mer av det i livet.❤️

 

Utover det så er det ikke så mange problemer i hverdagen våres som vi ikke ordner opp med en gang, det er lite som skulle tilsi at jeg drømmer om krig om natta, jeg sprekker hver eneste natt uten å vite at jeg har gjort det og det starter og gå utover hverdagen generelt når jeg ikke sover skikkelig og våkner hysterisk flere ganger per natt dyvåt i svette.

 

Den eneste metoden jeg vet virker på disse ville nettene er og fortelle om det åpent og ærlig, og fornekte dem og holde dem for meg selv gjør bare nettene verre og mer intense i styrke. Nå skal jeg prøve og riste av meg natten og restarte meg selv, jeg skal prøve og lage meg en god dag! en dag av gangen. ❤️

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Tror man drømmer for å finne nye veier dersom….
      uløkka skulle være ute…
      Enorm for bearbeiding.
      Guuud å mange dumme sig jeg har tatt i søvne.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg