Vi arbeider ganske så hardt for og endre livene våres

Vi er to hardtarbeidende mennesker som er målrettet og fokuserte, vi klarer alt vi vil nok og så lenge vi jobber sammen og i riktig retning er jeg helt sikker på at livet blir bra. Vi har en pakt sammen, om å gjøre livet til en fest hver eneste dag og har det dritmorro sammen! jeg tror det er ett godt utgangspunkt. 

Vi har jobbet siden vi kom hjem igjen ifra ferie og merker at kroppen ikke er helt vant med dette tempoet og arbeidsmengden, det går opp for meg hvor hektiske livene våres faktisk har blitt. 

 

Jeg har alltid ment at hardt arbeide lønner seg og har aldri fått noe gratis i livet, det har ført til at jeg aldri gir meg på det jeg tror på, og jobber helt til jeg er i mål.

 

Perfeksjonisten inni meg er vanskelig og forstå, med tanke på livet jeg hadde før og kaoset som omringet meg, det fantes ingen struktur og orden så jeg aner ikke hvor denne egenskapen har kommet ifra. Jeg tror barndommen og måten jeg vokste opp på har ført til at jeg er avhengig av orden rundt meg, jeg trives ikke når alt er kaos og prøver og unngå dette i hverdagen som rusfri.

 

Slått gresset. Dette er før jeg startet på ugresset.
Fikk bort alt ugresset og plutselig ble alt bedre

 

Vi har jobbet i hele dag og nå er det tid for selvhjelpsgruppen jeg driver, to timer hver eneste onsdag bruker vi på dette. Dette er mitt holdepunkt og det jeg behøver for og ta fatt på utfordringene som venter meg, jeg behøver likemenn som jeg kan dele åpent og ærlig med.

Denne bloggen gir meg mer enn dere aner! Å få lov og dele av meg selv hver eneste dag har ført til at jeg har blitt mer bevisst mine egne tanker, man blir det man tenker og med så mange støttespillere kan det faktisk bare gå en vei! Og det er oppover! <3 

 

Livet som rusfri er greit når jeg kan dele det med denne mannen her.
Vondt skal vondt fordrives.. hagestell er skøy!

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. Jeg følger bloggen din, og er mektig imponert over deg. Stå på og lykke til videre🌸😎

    2. Återigen – Grymt imponerad över din resa!
      Tack för svar ang. operation… även fast jag kanske inte är närmare ett svar 😉
      Ha en riktigt fin dag!

      //En som oxå behöver ordning runt sig eftersom hjärnan alltid är i kaos!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg