Verken gravid eller korona.. men hva pokker kan være på gang?

Jeg har ikke følt meg så dritt siden jeg slutta og drikke og våkne opp på lugubre steder og ikke ane hvor jeg var.  I hele går og i hele dag har jeg vært helt vanvittig dårlig. 😳

 

Jeg presser meg igjennom dagen og det som jeg bare må gjøre, alt annet får bare vente. 

 

Det gikk faktisk så langt at jeg kjøpte både koronatest OG graviditetstest bare for og være på den sikre side, jeg kan ikke huske å føle meg slik uten naturlig forklaring før. Disse viste selvsagt at jeg verken er gravid eller har korona men da er to ting strøket av listen over forklaringer til hvorfor jeg føler meg så vanvittig dritt i dag. 

 

Håpet er at jeg skal våkne i morgen og føle meg som normal igjen❤️

 

Usj dette har vært en lang og jævlig dag.. håper dere har hatt det bedre en meg igjennom lørdagen.❤️

Vi har hatt pappaen min hjemme og grilla, jeg har også pressa meg igjennom en biltur bare for å lette på den dårlige samvittigheten, jeg har jobbet så han har hatt sine to første fulle dager på institusjonen. Det er mye som gnager for tiden, det er mulig at dette slår ut fysisk. 

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

6 kommentarer
    1. Kanskje det er på tide å prøve å roe ned
      Du har noge på programmet heile tida, kvar dag
      Husk at du treng litt ro og 😉
      Dette er vel kanskje kroppen sin måte å sei :RO NED PÅ
      Du gjør alt for andre, kanskje du skal gjær noge for deg sjøl 😜😊

    2. God helg . Kansje du bør roe ned litt å tenke litt på deg skjølv .Ro ned å ladd batteria . Du har hatt tøffe og travle dager lenge no . Både med operasjon og stilt opp for pappa din ..mye tanker / bekymring om pappa din og veien videre for han . Kjem bedre dager framover når du har fått alt litt på avstand . Å du ser alt ordner seg for deg og pappa din <3

    3. Kroppen og hodet ditt er kanskje overarbeida. Da kan denne jævlige følelsen dukke opp uten at den har blitt invitert 😕 spesielt det du har opplevd med hets kan sette seg kraftig i psyken hvis man ikke får anledning til å prosessere det nok❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg