Vårt nye liv som rusfrie part 2

FOR en dag dette har vært! og FOR en energi vi har etter 11 dager med ferie! jeg skrev tidligere at vi har jobbet i hagen i flere timer i dag, vi har også hatt etterverngruppe som alltid på onsdager, så vi var relativt slitne når vi satt oss ned i sofaen og tenkte og ta kvelden.

Vi er to eksrusmisbrukere, det er det ingen tvil om for vi så hverandre i øynene og bestemte oss sporenstreks om og ommøblere hele stua! å være så sliten og starte på ett så stort og omfattende prosjekt tenker jeg ligger til personligheten våres og jammen santen har vi fått det fint! 

Før vi startet i dag
Ett bilde jeg har tatt før av stuen slik den så ut.

Alle veggene er nesten tomme og jeg tenkte og ta meg en kveld uten alt styret overalt, jeg tenker og sjekke ut om dette kan påvirke kaoset jeg føler i hodet til tider.

Ett bilde jeg har tatt for lenge siden av hvordan stuen så ut.
Før ommublering

Vi er veldig fornøgde med egeninnsatsen våres i dag både her og ute og føler at vi har gjort en skikkelig innsats, vi trenger og trives, vi er tross alt i tilfriskningsfasen begge to og vi bekjemper demoner ifra fortiden hver eneste dag. På tross av bagasjen så holder vi oss positive, og slike ting som dette gjør hverdagen våres alt annet enn kjedelig! 

Etter ommublering
Vi har fått tven på veggen og kan ta ut ett stort møbel som igjen gir mer plass.
Stuen har blitt enorm i forhold til før.
Så mye mere plass!
Det er tomt på veggene men det kommer på plass etterhvert.

 

Nå har vi inntatt sofaen og jeg har ingen planer om å se mannen min i øynene igjen i kveld, vi kan ikke risikere og starte opp nok ett prosjekt! 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. Heier på dere og selv om jeg ikke kjenner dere personlig, så kjenner jeg på en stolthet over det dere klarer å få til❤💙
      Ønsker dere alt godt🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg