Vårt bidrag til flyktningene – oppfordrer alle til og gjøre det samme

Den siste uka har vi hatt en storopprydding i skap og skuffer!😁 vi har sortert til den store gullmedalje og jeg som har store problemer med og kaste noe som helst, har klart og kvittet meg med mange av mine favoritter av klær som aldri blir brukt. Jeg hadde ikke klart og kvittet meg med dette om det ikke hadde vært for at det går til en god sak, en sak som er synlig og som jeg vet går til det riktige formålet. Alle flykningene som nå skal bosette seg i kommunen vår.❤️

 

Tidligere har jeg brukt containerne som står rundtomkring men denne gangen går det til dem som har tatt på seg det store ansvaret og samle inn klær, stor kudos til dem. ❤️ Vi alle har for meget av det meste og mine skap har vært overfylte med klær og utstyr jeg aldri rekker og bruke, jeg oppdaget at flere av plaggene faktisk hadde prislappen hengende på seg ennå og jeg setter herved ned kjøpestopp for meg selv. Galskapen lenge leve.😳

 

Jeg oppfordrer alle leserne mine og gjøre det samme, ikke ha kjøpestopp men om å ta en titt i eget klesskap og søk opp hvor man kan levere inn slik at flyktningene våres kan få det dem trenger. Dette går til en god sak og vi må sette alle kluter til for og hjelpe.👍

 

Det er med den største glede jeg kan fortelle at jeg har fått stua mi tilbake slik den skal være, den har vært overfylt med ting og tang i flere dager og jeg kan sette meg nedi sofaen og puste lettet ut.😁😂❤️ 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Koselig leilighet. Dere er flinke..😊
      Så lurer jeg litt. Bloggen heter åpen, ærlig og rusfri. Har du hatt problemer med rus og kommet ut av det? Vil du fortelle noe om veien ut i bloggen din? Uansett ønsker jeg dere lykke til videre. Jeg følger.

      1. Det skal jeg absolutt få gjort i kveld 😁
        Innimellom glemmer jeg at ikke alle vet alt om meg. Jeg har delt hele historien igjennom flere år her på bloggen og tenker ikke alltid på nye lesere som kommer til ❤️ Jeg fikser det i kveld 🌹

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg