Vanvittige forandringer både i livet og hjemmet

Jeg er SÅ fornøgd med stua mi! <3 det er pyntet til jul men det er ikke overpyntet, akkurat slik jeg liker det.

Dager der man kjenner på at motivasjonen daler kommer alltid, der har jeg en fordel siden jeg har delt hele reisen her i form av bilder. Hver eneste gang jeg kjenner på at jeg ikke får til det jeg vil så blar jeg igjennom disse bildene som viser endringen, noen ganger trenger man noe håndfast og bilder er helt geniale når man blir blind for alt som har skjedd rundt seg, spesielt når det kommer til oppussing!

Leiligheten før, jeg fant ett bilde av Sebastian lenge før vi ble ett par 😉
Da leiligheten min var en drikkebule.

 

Med den livsstilen vi hadde før kjenner jeg ubehaget når jeg ser igjennom bilder ifra den tiden men jeg har tatt ett dypdykk for og se om jeg fant noe som viser hvordan denne leiligheten var før. Jeg har bodd her siden 2009 så her har jeg bodd i mange  år med rusen min. Det har rett og slett vært en festplass! 

Det er rart hvor fort man glemmer hvordan omgivelsene var før. Nå har vi virkelig skapt oss ett hjem sammen og ikke bare en oppholdsplass, forskjellen på disse to er store. 

Det nærmer seg jul med stormskritt! tiden går vanvittig fort og vi har planer for hele desember, jeg har startet pyntingen og forberedelser siden vi ikke har en anelse om hva som skjer fremover, jeg venter på svar ifra en jobb jeg har søkt og oppdragene vokser etterhvert som dagene går. Livet som rusfri som skulle bli så kjedelig har bare vært en stor glede og nå har det blitt 699 dager!

Badet før
Badet vårt nå. Før var badet det styggeste rommet i leiligheten. Man måtte faktisk ut for og tenke på det lille stygge rommet, nå er det en drøm i forhold.

 

 

 

Å få lov og pusle her i leiligheten og gjøre noe med kreativiteten min gjør godt, og at jeg i tillegg får lov og dele det med så mange mennesker og få hurrarop gjør noe med ett menneske som meg. Motivasjonen går i taket og når jeg ser endringene som her så viser det meg at det bare går en vei og det er fremover! 

Jeg har fått kommentarer som tyder på at noen tror at vi flyttet hit da vi ble rusfrie og startet oppussingen, men jeg har bodd her i mange år og rusa meg i denne leiligheten. Denne oppussingen og endringen av den har betydd at jeg kan fortsette og bo her uten og bli minnet på fortiden konstant. Den ser ikke ut som før lenger, ingenting minner meg om fortiden i dag, vi har lagt ned masse arbeid og sjel i alt som har blitt gjort. 

 

Med dette ønsker jeg dere en fantastisk tirsdag videre! ta vare på hverandre og fokuser på det som er viktig. Stor klem ifra meg

 

Liker du denne bloggen? 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

10 kommentarer

Siste innlegg