Våknet til ett stort sjokk! Sklidd heeelt ut!

Herreligelondon!😳

Klokka er halv ett på dagen og jeg skal love dere at jeg fikk meg ett godt sjokk da jeg oppdaget at klokka var tolv og jeg fortsatt lå og duppet i senga!🤭😳 i går ranglet jeg skikkelig og ble liggende lenge helt oppslukt i den nye boka jeg har kjøpt! Det er godt at det er vanlig hverdag i morgen slik at jeg ikke sklir helt fullstendig ut.😂

 

Sola skinner som aldri før utenfor men enda mer snø har lavet ned og jeg vet ikke helt hva jeg mener om det, jeg tror jeg har gitt litt opp.🤭

 


Nå blir hele dagen forvrengt og alt jeg egentlig tenkte å få gjort er litt for seint og starte med nå.

Jeg får planlegge om hele dagen og sette i gang altfor seint! jeg skal ærlig innrømme at det var verdt å sove lenge for 🤭 og jeg skammer meg ikke det slag.

 

Nå sparker jeg i gang mandagen! ❤️

 

 

 

Boka som har all skyld for denne utskeielsen!

 


Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. For 6år siden i dag gikkjeg på tærne for ikke å trokke ned alle blåveisen som tittet frem
      Nå om dagen så sner det og bakken er hvit rett som det er gradestokken. har problem med å krype over 😱 0.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg