Uventede hindre i bryllupsplanleggingen! – Bridezillaen kommer ut! –

Jaa! så har jeg satt av denne dagen helt til meg selv, jeg må få på plass en del saker når det kommer til bryllup og merker at vi allerede er seint ute. 😳 Vi har ikke skaffet oss frisør og jeg har ringt rundt til alle jeg vet om og har nå brukt Facebook som en siste mulighet.😁 Jeg har ikke vært til frisør siden jeg var liten, lite ante jeg at det var så vanskelig og fikse. 😂

Jeg har allerede klart og fikset frisør til min kjære men jeg gjenstår, jeg har oppdaget at vi har valgt en vanskelig dato da det er en stor festival her jeg bor og det er midt i sommerferien for de fleste frisørene her.

Etterhvert som man planlegger møter man hindre, men det er jo bare det dem er, hindre som skal overkommes og jeg føler meg som ninja! 😂 jeg har blitt en bridezilla, jeg som trodde jeg ikke brydde meg en gang.😳 Jeg som aldri har vært i ett bryllup før hadde små forventninger når jeg startet, men når noe står i fare for og ikke gå etter planen så kommer neglene ut og jeg jobber som f… for og fikse det. 😂

 

Jeg har aldri vært typen til og drømme om mitt eget bryllup, jeg har aldri gått med denne jentegreia i magen og planlagt ned til den minste detalj, jeg ønsker det enklest mulig men merker at ting blir viktigere og viktigere jo nærme man kommer.❤️

Da brudekjolen heller ikke passet så merket jeg at jeg ble vippet av pinnen og at kjolevalget plutselig ble alt for meg, nå har jeg bestilt en billig kjole på nettet og krysser ALT jeg har for at den passer perfekt! ❤️ jeg trenger fortsatt sko og fikse med frisør som kan dulle meg opp til den viktigste dagen i mitt voksne liv.

Datteren min skal være forlover, så jeg gleder meg til og ha barna mine tilstede på den store dagen, det betyr alt og dagen blir perfekt uansett hva som skjer så lenge dem er der og deler den med meg. ❤️ Nå skal jeg kaste meg rundt og fikse flere ting på “todo”-listen!😁 jeg fortsetter og være en ninja og en bridezilla som in the end faktisk får det som hun vil. DETTE blir bra! 😁

 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg