Utskrevet allerede i kveld! – jakten på nyresteinen starter –

God kveld bloggen!❤️

I skrivende stund sitter jeg i en sykehus-seng og venter på tanta og mammaen min som kjører helt ifra Måløy til Førde for å hente meg. En reise som tar ca 3 timer hver vei! dem kasta seg i bilen idet jeg fortalte at jeg blir skrevet ut og jeg kan ikke så sagt hvor takknemlig jeg er!❤️

 

Jeg har fått medisiner som skal hjelpe nyrestein ut, jeg får med meg smertestillende og en klar beskjed om å ringe legevakt om det skulle ta seg opp igjen. Nå har jeg vært uten smertestillende siden halv 9 i dag tidlig og kjenner bare at jeg er øm over hele området der jeg før hadde grusomme smerter. Alt tyder på nyrestein og jeg blir henvist videre for nærmere undersøkelser og sjekk.

 

Dem er effektive på sykehusene nå om dagen, dem vil ha deg inne kortest mulig tid og med det samme man viser bedring så blir man kastet ut 😂 Jeg er bare glad for at jeg får sove i min egen seng i natt og bare krysser alt jeg har for at jeg aldri mer trenger å oppleve dette igjen, FY FLATE!😳 det var like vondt som å føde barn! 😬 Min smerteterskel er ganske så høy, jeg har tross alt knekt ryggen rett av, men dette toppet kransekaka! 😬🫢

 

 

Beste kaffien jeg har smakt på ett århundre 😁

 

 

Mamma sa at hun aldri har sett meg ha så vondt og hun forstod alvoret når jeg ringte henne midt på natta for hjelp, det er noe som hører skjeldenhetene til.

 

Noen jobb i morga er litt for ambisiøst, jeg tror jeg trenger noen dager for å få ut skitten som er inni nyrene mine. Mission “nyrestein” starter og jeg vet ikke hva jeg begir meg ut på! jeg våger heller ikke å google for mye og flesteparten sier at det er det verste dem har opplevd, jeg vet ikke helt om det betrygger meg eller bare gjør meg mer redd.🫢

 

Det har vært godt å ha bloggen i dag, godt å ha mennesker som bryr seg om meg og deilig å ha ett sted og tømme meg. Dere har blitt en flokk som jeg anser som mine venner. Takk skal dere ha! ❤️

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. masse god bedring. Nyrestein smerter kan fint sammenlignes med fødsels smerter har blitt meg fortalt i min jobb som sykepleier 🙂
      håper den kommer ut radkt så du blir ferdig med det 🙂

      1. Ja har lest at mange sammenligner det med fødsel og er helt enig.
        Så lenge man vet hvor smertene kommer ifra og at det ikke er farlig så tåler man mye, men jeg skal ærlig innrømme at jeg ble ganske så redd i natt.
        Når man har årsaken er det lettere og forholde seg til ❤️
        Takk for støtten fine du 🌹

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg