Tusen takk Julie Winge, Rune Andersen og barn av rusmisbrukere!

 

 

Julie Winge åpnet seminaret på samme dramatiske måten som alltid. Dama som sjokkerer og engasjerer! sjekk henne opp på SOME
Rune Andersen bød virkelig på seg selv! jeg gråt og lo omenannen igjennom hele foredraget hans om sitt liv

 

 

Jeg gråt meg igjennom hele denne presentasjonen.

 

 

 

 

Dette er bare halve dagen i bilder! vi er komt halvveis og jeg har vekslet mellom og gapskratte og gråte i hele dag. FOR en opplevelse!

Som dere ser av programmet er det tett med så mange spennende mennesker og jeg tar selvsagt bloggen med meg igjennom det hele. 

 

 

 

Liker du denne bloggen? 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. For et fantastisk opplegg med spennende mennesker. Du er så viktig for mange, Monica, og Sebastian også selvfølgelig 🙂 Takk for alt dere deler på denne bloggen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg