Tusen takk for oss Gol! Norges desidert viktigste seminar!

Fy fader for noen dager! ❤️ jeg føler jeg har vært med på noe vanvittig stort, noe jeg kan bruke videre og jeg har møtt så mange spennende mennesker!
mennesker med unike historier, men på samme måte lik min egen, så mange mennesker som bruker sine dyrekjøpte erfaringer til og endre verden, litt. Jeg føler meg rik! ❤️

 

Sjekk ut utsattmann.no

Det har vært full kjør siden kl6 på mandag da vi kjørte ifra Måløy, det har gått i ett! jeg anbefaler alle og få med seg dette til neste år til samme tid.

 

Mikael Ali Niaz med sin historie. Norges farligste mann.

Etter dette kjenner jeg på alle slags følelser og det vil ta lang tid å ta dette innover seg.

Tusen hjertelig takk for oss! takk for denne opplevelsen, vi ses igjen på samme sted og samme tid neste år.  

 

Jeg anbefaler alle og sjekke opp dette seminaret, følge alle dem som har holdt foredrag og lese historiene deres. Dette har virkelig gjort inntrykk og jeg føler meg priviligert som har både fått lov og delt selv men fått lov og ta del i alle disse livene.

 

Nå skal jeg bruke disse 6 timene hjemover i bil på og prosessere denne vanvittige opplevelsen! vi blogges snart ❤️

 

 

Liker du denne bloggen? 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg