Truslene fortsetter men jeg velger å leve livet

Det er lørdag og jeg er klar for jobbe-lørdag på verdens beste arbeidsplass!❤️

 

Jeg har de siste dagene blitt observant på at det fortsatt blir skrevet om meg og jeg fortsatt blir truet på sosiale media på tross av forbudet jeg har fått.

 

Det eneste jeg vil si er at jeg knekker ikke lett, jeg er ikke den samme lenger og jeg har fått meg ett fint rusfritt liv som jeg akter å fortsette og leve, ingenting utenifra kan endre dette.❤️

 

Jeg er trygg i meg selv og jeg har brukt disse årene til og finne tilbake til meg selv, det er ingenting i denne verden som skremmer meg lenger.

Det er vanskelig når noen forlater ett rusmiljø og jeg føler at jeg har fått en gavepakke i form av at jeg knakk ryggen og fikk en naturlig utgang, jeg tror at jeg nå kjenner på dette andre kjenner på med det samme man forlater miljøet. 

 

Planen for helgen er om mulig og starte på malingsprosessen i den nye kjellerstua våres!😁 den er diger så det blir mye maling! 😂 men jeg kjenner at dette blir en jobb jeg bare skal kose meg med! ❤️ jeg har virkelig troen på denne helga og nå skal jeg bare nyte denne lørdagen og gjøre mitt beste for og gjøre den bra!😁

 

Ha en deilig lørdag venner❤️

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Synes du er kankande tøff.
      Så glad er er blitt venn med deg igjen på face <3
      Har vært venne med deg tidligere også og hadde dengang mange felles venner med deg.
      Har byttet navn pga familie og trusler mm, derav også avsluttet tidligere facebook konto.

      Vil bare si jeg setter stor pris på deg og dine holdninger, meninger og ærligheten du har <3
      Klemz

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg