Tror jeg har prøvd og drepe min kjære i natt

Overskriften sier alt… Nettene er ville her i huset og drømmene blir bare mer og mer ekstreme. 😳

Jeg finner ikke en eneste god forklaring på at denne lå i midten av sengen da jeg våknet i dag men jeg har ett lite minne om at jeg våknet med den i natt… Hvorfor vet ingen…

 

Flere ganger har jeg våknet halvveis ned i trappen, ut på stuegulvet og i luften når jeg har hoppet utav sengen... Jeg håper at dette blir en roligere natt for det kjenner jeg at jeg trenger nå. 

I dag har blogg fått være blogg, jeg har tatt meg en pause og kosa meg masse i bursdag til verdens søteste 7-åring! ❤️dagen som startet dårlig med flatt batteri ble faktisk ganske så bra vil jeg våge og påstå. 

Noen ganger er det deilig og bare være meg selv uten å behøve og ta bilder og være aktiv her inne hele tiden. 

Livet kaller!❤️

 

 

Liker du denne bloggen? 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

 

4 kommentarer
    1. Heia livet <3 Men håper nattelivet ditt roer seg litt 😀 Hjernen og kroppen vår er rare noen ganger… klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg