Tror dere på skytsengler? Jeg tror jeg har en

I dag skjedde det på ny, og jeg sa høyt i bilen at jeg tror jeg har en engel, pappa som overhode ikke tror på slike ting, mente at det muligens kunne være terningene som henger i speilet mitt, og bare på kommentaren så forstår man at han ikke fatter hva jeg snakket om. 

Hele livet mitt har vært fylt med tilfeldigheter, i mange situasjoner har jeg hatt vanvittig flax, og noen ganger har jeg faktisk hatt englevakt. Mange ganger har jeg slitt som værst, og i disse tilfellene så har det alltid skjedd noe som har fått det til å snu, det har ikke trengt å være noe stort noe, men jeg har plutselig blitt fylt med glede i hjertet, og jeg forteller meg selv i mitt eget hode at det vil ordne seg, at ting vil bli bra og at jeg klarer dette. Dette har skjedd så mange ganger nå, at jeg har fått denne følelsen, av at noen som er mektigere enn meg selv, som jeg ikke kan se eller kjenne på faktisk passer på meg i situasjoner der jeg virkelig trenger det. 

Det er ikke slik at jeg kan bruke denne engelen til å vinne millioner av kroner på Lotto, eller få verden flat, men når jeg virkelig trenger denne engelen, så dukker den opp, fyller meg med en intens glede og motivasjon på tross av at jeg akkurat hadde besøkt kjelleren som alle snakker om, og jeg vet at dette ikke bare er tilfeldigheter.

Nå tenker sikkert en del av dere «nå, NÅ har det bikket over», men jeg er såpass trygg på min egen tro, at jeg tåler at noen er uenige med meg, jeg vet hva jeg føler, og er helt sikker på at jeg har en hjelper som gir meg styrke når jeg er som svakest. Og i dag på vei hjem hadde jeg det ganske så ille med meg selv, og plutselig lyste himmelen opp og dette her viste seg frem, og denne følelsen av berusende glede kom som kastet over meg, mens jeg ubevisst tenkte i hodet at alt vil ordne seg til slutt. Det kan være rene tilfeldigheter, men jeg akter å tro at jeg har min egen engel der som vokter over meg, og får meg frem her i livet. Ha en strålende lørdag <3

2 kommentarer
    1. Eg og trur det finst meir mellom himmel og jord enn vi aner – noko/nokon som vil oss godt. Nydeleg bilde du tok i dag og la det vere din skytsengel Monica. 🧚‍♀️ Ha ein fin laurdagskveld og kvil deg i helga♥️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg