Trodde jeg måtte legge ned hele bloggen

FOR en bedagelig dag dette har vært! jeg har sittet i trusa under ei varm dyne og fylt opp kalenderen for 2022! ikke en gang har jeg vurdert og sminke meg eller gjøre meg klar for dagen på noen måter, jeg har rett og slett slappet av i mitt eget selskap uten og ha noen planer som har gnagd i underbevisstheten, jeg har levd i nuet i dag og mange tanker har sust igjennom hodet, jeg var faktisk villig til og legge ned denne bloggen for og få drømmejobben og det føles litt falskt å ikke si det til dere.

 

 

I søknaden skrev jeg at det ville være naturlig og legge ned både blogg og det frivillige arbeidet om jobben ble min, men jeg fikk beskjed om at det ikke ble nødvendig. Jeg får med andre ord både  drømmejobben OG får gjøre alle disse andre tingene jeg elsker! jeg følte at jeg måtte si dette til de faste leserne mine, at jeg faktisk var inne på tanken men vil bare si at det var smertefullt og tenke på ett liv uten denne bloggen min.

 

 

 

Bloggen har blitt en vesentlig del av livet mitt, rart som det høres ut så har dette blitt veldig viktig for meg, tanken på og ikke ha dere gjør fysisk vondt og jeg er så glad for at jeg i fremtiden får lov og gjøre dette, i tillegg til alt det andre nye som vil skje. 

 

 

 

Jeg tror jeg hadde mistet en del av meg selv ved og legge ned, jeg tror jeg hadde mistet en så stor del av meg at det ikke ville være verdt det, bloggen har blitt meg, bloggen er en stor del av min egenterapi og min livsglede, bloggen har gitt meg så mye at innerst inne tror jeg ikke at jeg hadde maktet og gitt den opp, drømmejobb eller ei. Det ville i alle fall kostet meg dyrt og ta det valget. 

 

Livet ville blitt ganske så tomt uten dere, rett og slett og det høres helt rart å si det men dere betyr vanvittig mye for meg.  

 

 

Nå skal jeg ta fatt på denne onsdagen! 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

6 kommentarer

Siste innlegg