Trenger tips ifra dere flinke leserne mine!

Dagen i dag er ingen god dag men ei heller like ille som de siste dagene har vært, jeg klarer faktisk å smile på ekte noe som jeg ikke har klart siden før helga, all fremgang er kjærkomment her i heimen.❤️

I dag kjørte jeg Sebastian til butikken siden han skal jobbe i kveld og i natt, så da jeg allikevel var der kjøpte jeg inn ting man har lyst på når man er sjuk! jeg planlegger å bare være her hjemme og tenkte å sette meg ned og prøve å lære hvordan jeg redigerer bilder, det hadde vært gøy om jeg hadde klart å lære hvordan man lager collager av bilder (flere bilder i samme bilde) slik at jeg kunne delt finere resultater til dere her på bloggen!😁

Slik som disse bildene, jeg skulle gjerne hatt dem i ett bilde Har dere noen tips til gratis bilderedigerings sider?👇

Jeg trenger nye hobbyer, nye utfordringer og noe helt annet å fokusere på! derfor ønsker jeg å finne ett slikt program som jeg kan sitte og styre litt med, jeg har også planer om å bestille meg perler og begynne å lage armbånd, siden jeg ikke er noe flink til å strikke og slike ting. 😁

 

 

 

Alle tips setter stor pris på! ❤️

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Dæ e mange ting man kan kalle hobby☺️ Male, tegne, lage foto album/kalender på Fotoknudsen, lage julegaver, plante frø og se det vokse, skrive dikt, bake, Brodere☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg