Tragisk start! – Hvordan skal dette gå?-

Første tanken som slo meg idet jeg åpna augene i dag var at jeg overhode ikke klar for ei ny veke!😬

Herrelighet så dårlig jeg har sovet i natt, og jeg begynner å bli preget etter ganske så mange uker uten.. Jeg husker ikke sist jeg våkna og var uthvilt! 😞

Klar eller ei uka har startet og det er bare å holde seg fast og følge tralten, i dag skal vi ha veiledningstime rundt eksamen og jeg har nok aldri trengt det mer enn akkurat nå. Jeg trenger alle innputt jeg kan få!🤭

 

Man skulle tro at ei helg sammen med gjengen ville fylle meg med energi og ny gnist, jeg håper bare at energien kommer sigende og at det jeg nå opplever bare er etterdønningene som snart går over.

Ønsker dere en flott start! Nuuuu kjør vi! 😁❤️

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg