To rusfrie rusavhengige som ønsker og hjelpe – Ingen har gjort det samme før

Å sitte her godt under dyna og se tv sammen med min kjære en torsdagskveld og gjøre seg klar for arbeidsdagen i morgen er noe som vil ta lang tid og bli vant med, at jeg av alle har fått fast jobb er noe jeg ALDRI hadde sett komme! jeg så for meg at ryggknekken ville ødelegge alle tjangser for mange år fremover i tid og jeg hadde ikke sett for meg at 2år etter ryggknekken ville jeg være i arbeidslivet igjen, livet er forunderlig.

 

Tingene rundt oss har falt på plass etter hvert som vi har bygd opp livene våres, etter hvert som vi har blitt sterkere i oss selv har vi møtt mange nye utfordringer og har måttet stå i vanskelige situasjoner men vi vet at vi alltid har hverandre, og at den andre faktisk vet hvordan en har det, det har blitt viktig i hverdagen våres. Det finnes ingenting vi ikke kan snakke med hverandre om og jeg tror faktisk ikke at jeg kunne hatt en partner som ikke vet hvor skoen trykker.

 

 

 

 

TENK at både jeg og min kjære har funnet jobb! at han er lærling og jobber for fagbrevet sitt og jeg har fått drømmejobben! ikke alle er så heldige og vi vet hvor privilegerte vi faktisk er, ingenting kommer gratis til mennesker som oss og vi har selv måttet jobbe knallhardt for og oppnå det livet vi lever. Det at vi har smakt på livet på den andre siden gjør at vi setter mer pris på dette “Normale” og “vanlige” a-4 livet på tross av at jeg aldri tror vi blir helt a-4. Vi har en bagasje som vi har valgt og gjøre til en fordel, nå hjelper vi andre som også ønsker seg ut av en vanskelig situasjon med rus. 

 

Vi er rett og slett to rusfrie rusavhengige som brenner for og hjelpe andre fordi vi vet hvor sinnsykt vanskelig det er å ta dette valget, vi har akkurat tatt det selv og vi har lært oss noe som vi ønsker og spre ut til andre. Vi har overhode ingen løsninger eller kjappe veier som funker, vi har bare fått mange verktøy i sekken våres som har hjulpet oss når vi har vært nede. Disse verktøyene ønsker vi og vise igjennom denne bloggen og åpenheten våres. 

 

 

 

 

Snart er denne bloggen 2år gammel, det er 2år med flere innlegg for dagen. Alle innleggene handler ikke om hvor fælt livet har vært eller hvor ødelagte vi er som mennesker, denne bloggen handler om livsglede og alt vi gjør for og gjøre livet bra her og nå. Vi kunne fokusert på alle disse negative tingene men vi har funnet ut at det er så mange positive ting som kan gjøre livet bedre! 

 

Vi er to helt enkle mennesker med en komplisert fortid som ønsker at våres dyrekjøpte erfaringer skal brukes til noe positivt for andre. Vi har klart og snudd livene våres helt oppned og vi er helt sikre på at denne bloggen kan være viktig for noen der ute, derfor velger vi og være åpne og ærlige om alle aspektene i livet og alle disse tingene som har gjort oss til den vi er i dag! 

 

 

Del gjerne denne bloggen med alle du kjenner! 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg