To helt fantastiske nyheter fra familien kaos!

 

I dag folkens har de gode beskjedene haglet inn og gjort noe med hele sinnsstemningen! 😁 For det første kommer sønnen min til oss i helgen og skal besøke besten og besta som ikke kom seg i konfirmasjon ❤️✔️

For det andre har pappa fått tildelt en helt splitter ny leilighet som er bemannet ✔️

Det betyr at en helt ny epoke i livene våres kan starte, vi kan senke skuldrene i den visshet om at alt vil løse seg og vi kan begynne å slå oss til ro med tanken på at han ikke lenger skal bo her hjemme. ❤️ Denne første dagen på jobb og alle de fine beskjedene har gjort noe med hele meg, jeg føler meg lettere og ting som var tunge for noen dager siden er piece of cake i dag, dere skjønner hva jeg mener.😂

Nå er jeg hjemme i sofaen og kjenner på kroppen at jeg ikke bare har lagt flat i hele dag men faktisk gjort noe! de første dagene etter en friperiode er alltid litt tung men herrelighet så godt det var og være tilbake! nå kan det bare gå en vei folkens.

Nå skal jeg nyte disse fine beskjedene, leve på dem i noen timer og ta innover meg hva dette betyr for fremtiden våres, uansett vil alt løse seg på ett vis!😁

Ha en herlig ettermiddag og ta vare❤️

 


Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

6 kommentarer

Siste innlegg