Tilbake til ett minimalistisk, ryddig og enkelt hjem! velkommen år 2022!

Det eneste som minner om jul nå er det duftende pinnekjøttet som fyller hjemmet med deilig lukt! jeg har pakket bort alt som minner om jul og har laga hjemmet mitt klart for det nye året. År 2022 blir helt spesielt for oss, det blir ikke bare våres tredje år som rusfrie, det blir mitt første år som erfaringskonsulent på rusposten!

 

 

Jeg gleder meg til og glede meg til og komme hjem til hula mi, her vil jeg finne roen og freden til og ta innover meg alt jeg vil lære i dette nye året, hjemmet blir faktisk det viktigste stedet i livet og hverdagen og det er her vi skal vokse enda mer som mennesker. 

 

Hjemmet er viktig for alle men for oss litt ekstra, det er her vi finner styrken til og gå imot alt vi alltid har gjort, det er her vi gjør endringene ved oss selv til og klare denne reisen og smelte inni denne prosessen det og bli rusfri er. Nå starter det tredje året og det beste av dem alle! jeg håper jeg er like klar som hjemmet er på denne endringen!

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

6 kommentarer
    1. Godt nyttår til deg og dine kjære. Lykke til med ny jobb. Fantastisk at dere er kommet så langt som dere er kommet kjempebra jobbet

    2. Dere har virkelig skapt et hyggelig hjem. Gratulerer med den nye jobben din , det blir fantastisk. Ønsker dere et riktig godt nytt år.

    3. Godt nyttår til dere, ønsker dere alt godt for framtiden!
      Den fine Ildtoppen kan finne på å sture inne i hylla, den vil nok gjerne ha mer lys. Hvis du setter den på en plass der den får vinduslys og vil trives kan den blomstre om igjen. Bare pass på å fjerne visne blomster etterhvert 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg