Til min venn som ikke er her mer

Jeg lever drømmen våres nå venn.. 

jeg tenkte på deg i kveld igjen som jeg ofte gjør, faktisk hver eneste dag siden du døde. 

Disse planene vi hadde og om alle disse tingene vi skulle oppleve…

Smarte mennesker som oss passet ikke inni livet, ikke i rusen. 

Jeg våger ikke snakke om deg så mye lenger, det føles så tungt og ensomt og gjøre dette aleine, jeg tenker så ofte tanker som “hva hadde han tenkt?” eller “hva ville han sagt til dette”. Jeg hadde faktisk likt og sett ansiktet ditt om du hadde sett meg kjøre bil nå, LOVLIG! hvem hadde trodd? 

Det føles så tilfeldig, vi var så like og levde samme liv men slutten ble helt forskjellig, uten mening og altfor brått… 

Hver gang jeg tenker på deg tenker jeg på disse gode tingene, de dårlige har blitt glemt for lengst… hver gang jeg tenker på deg så kunne jeg ønske at du var her, sammen med meg, og jeg håper så inderlig at du ser hvor jeg er i dag. 

Jeg lever drømmen våres jeg nå venn og har deg med meg på hvert eneste skritt jeg tar, hver eneste gang jeg står foran mennesker og snakker så er du der bak meg, du som var den eneste som faktisk hadde troen på meg, da alt bare var helt mørkt.

Det er så rart med den sorgen… når man ruser seg så  rekker man ikke å kjenne etter…. den forblir der som ett åpent sår og det er like vondt og tenke på deg som den dagen du forlot oss. Hver eneste dag tenker jeg på deg, samtalene vi hadde og jeg tenker at det hadde vært så godt og klart og snakket om deg, den du var innerst inne, bak rusen og masken…..

Jeg har mistet mange på mange ulike måter, du sitter fast der og har merket meg for livet, jeg husker hver eneste detalj ved deg og tar deg med meg videre i alt jeg gjør. Du lærte meg og aldri gi opp, å fullføre det som er viktig for og komme seg fremover i livet og aldri la rusen betegne deg som menneske, du viste meg at intelligens faktisk kan føre til rusen, at å være for smart for sitt eget beste også er en vei inn… 

Det var så godt og skrive dette til deg, tømme hjertet mitt og tankene. takk for alt du ga meg, vi ses igjen. 

Jeg lever også for deg nå venn..

 

 

 

Liker du denne bloggen? 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

6 kommentarer

Siste innlegg